joi, 27 martie 2008

Si uite-asa, incep periplul meu prin lumea mea

Deadline creatie logo - 31 martie.
Timp util creatie - 4 zile
-----------------------------------
=>Aiurea'n tramvai


Cand inchid ochii mai ales, o vad ca pe o rampa de lansare. Ma imbrac in Evel Knievel si sub lumina aplauzelor si ropotul de reflectoare, ma indrept catre ea. Ma sui pe logo, imi desfac proiectul si zboooor. Dedestubtul meu, viermele - blazaj isi casca molatec cloaca grozava, gata sa ma cuprinda. In slow-motion, ca in filmele oldskool, pleata imi zboara in vant iar eu plutesc cu ochii inchisi si o grimasa orgasmica pe fata. Contrastul dintre linistea mea absoluta de fat in pantece si pericolul de sub mine toropeste privitorul. Ma asteapta lumea mea dincolo. Dar o sa ajung la mal?
Nu stim inca, vom vedea.


Olimpiada Comunicarii ma incanta. Pot sa ma arunc de pe ea in sus si lumea ar fi a mea.
Daca inving.


Si uite-asa
incep periplul meu...
prin lumea mea.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu daca invingi.. crede-ma ca asta nu e tot

lumea e a ta, atunci cand tu vrei asta.. e de ajuns sa crezi..eu cred ca e deja a ta
si ca sa nu zica lumea ca filosofez.. citez dintr-un intelept "cacapipi" na, ca nu mai e filosofie

Luca spunea...

Hei salut, nu stiu daca ma mai tii minte, ne-am cunoscut pe hol la conferinte, erai pe trepte cu Ioana. Acuma am vazut ca si tu esti iesean, ce chestie. Oricum, mi-ar placea sa ne cunoastem mai bine. Ma poti gasi pe yahoo 360 sub numele de Marta cu th. Bafta la Olimpiade ok? Ta taaah