duminică, 22 iunie 2008

Am preluat leapşa de la singura cititoare dp blogul meu. E futil s-o dau mai departe...


1.Cum te simti acum?

yahuu, biebi. in seara asta am stat la masa unui sarbatorit de 30 de ani. E culmea cum glumele lor legate de varsta culmineaza intr-o nota amaruie. Whoops... Probabil ca o sa fiu tanar cat timp voi simti tanar.


2.Vei ajunge departe in viata asta ?
Caut doar sa nu ajung ca personajul din peisajul ombladonian



3.Cum te vad prietenii tai?

Cum ma vede cine? Eh, din Alexandru cel Bun pana in Bucium sunt ani lumina:)
Dar.... probabil ca pentru ei sunt:




4.Te vei casatori vreodata?

Vreodata. Bine spus. Momentan mi-e bine'asa


5.Care e prenumele prietenului tau cel mai bun?
Hmm.... asta ma pune pe ganduri. O sa revin cu un raspuns bun decat sa postez porcarii


6.Care e povestea vietii tale ?
Harap-Alb


7.Cum a fost la scoala?

Vine pupaza si spune: "Am extemporal aici!" Pu-pu-pu...beep-beep-beep... A fost frumos, ce sa mai... Si ca la majoritatea lucrurilor frumoase, m-au apucat un dor si-un drag nebun chiar la sfarsit.
Din fericire, ma vad si acum cu cei din liceu.

8.Cum poti merge mai departe ?
Raspunsul nu e in pagina asta. E putin mai sus, cu freo 9 Ceruri.


!9.Vei avea o viata fericita?
Yup


10.Cum e mama ta?
Pai...descrie pe cea care ti-a dat viata printr-un widget cu o piesa....

4 comentarii:

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

sa inteleg ca in rest ai numai cititori.. :))

Bogdan spunea...

Yup. Mai citesc eu, din cand in cand, sa nu prinda panza pe la coltzuri... si mai vine Timi cateodata si citeste. Zeatzit!

Andreea Mitan spunea...

Da' tu si scrii des!...

Bogdan spunea...

omG, lifeform on my blog?!?:-O asta apropo de legatura mea cu widgeturile si cati vizitatori am... poi da, scriu cam rarutz ( a se citi din an in Pasti)... da' ci sa faci... spiritul creativ e in defavoarea timpului disponibil pentru scris... noh, am inteles ca e ceva cu RSS care iti spune cand scriu ceva nou:P nushu cu ce se papa, is nou in domeniu:)